Digital inclusion in education in Tarija, Plurinational State of Bolivia
This study analyses digital inclusion in secondary education in the Tarija School District in the Plurinational State of Bolivia for the 2012-2013 school year, using the indicators in the Plan of Action for the Information Society in Latin America and the Caribbean (Plan of Action elac). This is an...
Enregistré dans:
| Auteurs principaux: | Farfán Sossa, Sulma, Medina Rivilla, Antonio, Cacheiro González, María Luz |
|---|---|
| Format: | Texto |
| Langue: | English |
| Publié: |
2015
|
| Sujets: | |
| Accès en ligne: | http://hdl.handle.net/11362/38833 |
| Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
La inclusión digital en la educación de Tarija, Bolivia
par: Farfán Sossa, Sulma, et autres
Publié: (2015) -
New information and communications technologies for education in Latin America: risks and opportunities
par: Sunkel, Guillermo, et autres
Publié: (2014) -
Nuevas tecnologías de la información y la comunicación para la educación en America Latina: riesgos y oportunidades
par: Sunkel, Guillermo, et autres
Publié: (2014) -
Gender differences in Internet use
par: Navarro, Lucas, et autres
Publié: (2014) -
Aporte del sistema educativo a la reducción de las brechas digitales, una mirada desde las mediciones PISA
par: Claro, Magdalena, et autres
Publié: (2014)