Digital inclusion in education in Tarija, Plurinational State of Bolivia
This study analyses digital inclusion in secondary education in the Tarija School District in the Plurinational State of Bolivia for the 2012-2013 school year, using the indicators in the Plan of Action for the Information Society in Latin America and the Caribbean (Plan of Action elac). This is an...
Guardado en:
Autores principales: | Farfán Sossa, Sulma, Medina Rivilla, Antonio, Cacheiro González, María Luz |
---|---|
Formato: | Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
2015
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/11362/38833 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La inclusión digital en la educación de Tarija, Bolivia
por: Farfán Sossa, Sulma, et al.
Publicado: (2015) -
New information and communications technologies for education in Latin America: risks and opportunities
por: Sunkel, Guillermo, et al.
Publicado: (2014) -
Nuevas tecnologías de la información y la comunicación para la educación en America Latina: riesgos y oportunidades
por: Sunkel, Guillermo, et al.
Publicado: (2014) -
Gender differences in Internet use
por: Navarro, Lucas, et al.
Publicado: (2014) -
Aporte del sistema educativo a la reducción de las brechas digitales, una mirada desde las mediciones PISA
por: Claro, Magdalena, et al.
Publicado: (2014)