The effect of ICTs on academic achievement: the Conectar Igualdad programme in Argentina
The objective of this paper is to determine the “premium,” in terms of academic achievement, that accrues to student beneficiaries of the Conectar Igualdad programme with respect to students not participating in the programme. For this purpose, the propensity score matching (PSM) method is used. The...
Guardado en:
Autores principales: | Alderete, María Verónica, Formichella, María Marta |
---|---|
Formato: | Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/11362/40784 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Efecto de las TIC en el rendimiento educativo: el Programa Conectar Igualdad en la Argentina
por: Alderete, María Verónica, et al.
Publicado: (2016) -
Towards a new Regional Action Plan eLAC2010
Publicado: (2014) -
Lessons learned from the Regional Plan of Action eLAC2007
Publicado: (2014) -
Presenting the new Regional Action Plan for 2008 - 2010
Publicado: (2014) -
Presentando el nuevo Plan de Acción Regional renovado para el período 2008 - 2010
Publicado: (2014)