Value creation, configuration and appropriation: a case study on a knowledge-intensive service firm in Brazil
Guardado en:
Autores principales: | Morganti, Fabio, Silva e Meirelles, Dimária |
---|---|
Formato: | Texto |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/11362/43208 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Use of knowledge-intensive services in the Chilean wine industry
por: Farinelli, Fulvia, et al.
Publicado: (2018) -
Winning through specialization: The role of the business model in value creation
por: Rocha, Fábio Neves, et al.
Publicado: (2016) -
La polifonía de la creación : gramática de la vida /
por: Aizpún de Bobadilla, Teresa
Publicado: (2015) -
A holistic model of human capital for value creation and superior firm performance: The Strategic factor market model
por: Ebes Esho, et al.
Publicado: (2020) -
Latin America’s competitive position in knowledge-intensive services trade
por: López, Andrés, et al.
Publicado: (2014)