Los contenidos sociopersonales en los libros de texto del conocimiento del medio (primer ciclo de primaria)
This article deals with the study of personal and social education in the textbooks related with the knowing of the social context, the environment and the technology in the primary school. The contents of eighteen textbooks have been analyzed and classified in three main groups: l) the self (self-c...
Guardado en:
Autores principales: | López Atxurra, José Rafael, Caba Collado, María Ángeles de la |
---|---|
Formato: | text (article) |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Internacional de La Rioja
2001
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://dialnet.unirioja.es/servlet/oaiart?codigo=23679 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
EXAMINATION OF THE SKILLS IN THE CURRICULUM FOR SOCIAL STUDIES COURSE WITHIN THE SCOPE OF THE ACTIVITIES INCLUDED IN THE 7th GRADE SOCIAL STUDIES COURSE BOOK
por: Nevzat GÜMÜŞ, et al.
Publicado: (2020) -
Toward a Model of Personality Competencies Underlying Social and Emotional Skills: Insight From the Circumplex of Personality Metatraits
por: Jan Cieciuch, et al.
Publicado: (2021) -
Manuales escolares y libros de texto de educación física en los estudios de Magisterio (1883-1978)
por: Pastor Pradillo, José Luis
Publicado: (2005) -
La importancia de ser llamado libro de texto hegemonía y control del currículum en el aula /
por: Fernández Reiris, Adriana
Publicado: (2005) -
Intercultural communication: English dominance
por: Chernyishkova Natalya Vladimirovna, et al.
Publicado: (2021)