Aportaciones de las Teorías de la Organización al nuevo movimiento teórico-práctico de Mejora de la Eficacia Escolar
Nowadays, the first steps to develop a new theoretical-practical movement are being taken. This movement, called Effective School Improvement (ESI), is the result of linking both School Effectiveness (SE) and School Improvement (SI) approaches. A possible strategy for that development is to analyse...
Guardado en:
Autores principales: | Pérez Albo, María José, Hernández Rincón, María Lourdes, Barrio Hernández, Raquel, Murillo Torrecilla, Francisco Javier, Brioso Valcárcel, María José, Muñoz-Repiso Izaguirre, Mercedes |
---|---|
Formato: | text (article) |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Internacional de La Rioja
2001
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://dialnet.unirioja.es/servlet/oaiart?codigo=23682 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Decálogo para la mejora escolar /
por: Gvirtz, Silvina
Publicado: (2015) -
Analysis of the Effect of School Organizational Culture and Professional Learning Communities on Teacher Efficacy
por: Suk Yeol Lee
Publicado: (2020) -
Networking in Spanish schools: Lights and shadows
por: Cecilia María Azorín Abellán
Publicado: (2021) -
Analysis of MOOC on Programming for IT Specialist Training
por: Sergii Sharov, et al.
Publicado: (2021) -
Un curso de docencia clínica para residentes mejora la autopercepción de preparación para enseñar
por: Reyes,Carlos, et al.
Publicado: (2012)