The Effects of Entry Timing and Entry Mode Decisions on Firm Performance: the Role of Competitive Strategy and Environmental Factors
Esta tesis pretende analizar cómo las decisiones de entrada a mercados afectan el posterior comportamiento estratégico de las empresas y la obtención de ventajas competitivas. Con este objetivo, se abordan varias cuestiones relacionas con las decisiones de entrada, incluyendo tiempo y modo, en los t...
Guardado en:
Autor principal: | Pérez-Aradros Muro, Beatriz |
---|---|
Otros Autores: | Gómez Villascuerna, Jaime (null) |
Formato: | text (thesis) |
Lenguaje: | eng |
Publicado: |
Universidad de La Rioja (España)
2019
|
Acceso en línea: | https://dialnet.unirioja.es/servlet/oaites?codigo=221182 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Market entry agility in the process of enhancing firm performance: A dynamic capability perspective
por: Nilna Muna, et al.
Publicado: (2022) -
Graduate entry medicine: selection criteria and student performance.
por: Owen Bodger, et al.
Publicado: (2011) -
National culture and firm financial performance: A mediating role of firm financing decision
por: Umar Farooq, et al.
Publicado: (2020) -
Quality of data entry using single entry, double entry and automated forms processing--an example based on a study of patient-reported outcomes.
por: Aksel Paulsen, et al.
Publicado: (2012) -
Contributions of the Four Essential Entry Glycoproteins to HSV-1 Tropism and the Selection of Entry Routes
por: Adam T. Hilterbrand, et al.
Publicado: (2021)