Framework of quality assurance of TEL integration into an educational organization
This research paper addresses the issues of integration of technology enhanced learning (TEL) into an educational organization. Good practice experience cannot be directly transferred to new organisations due to different contextual conditions. The TEL integration depends significantly upon a very...
Guardado en:
Autores principales: | Airina Volungeviciene, Margarita Tereseviciene, Alan William Tait |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2014
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/0094f72d60e94bf29b8cf94a5a1e0479 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
UN METAMODELO OLAP PARA LA EVALUACIÓN DE AMBIENTES TEL
por: Cockbaine O.,Juan, et al.
Publicado: (2005) -
Editorial: Technology-Enabled Learning: OER, MOOCs, and other TEL Designs
por: Santosh Panda
Publicado: (2021) -
Editorial: Furthering Research and Development in Technology-Enabled Learning
por: Santosh Panda
Publicado: (2020) -
Frecuencia de los genes de fusión TEL/AML1 y BCR/ABL en pacientes pediátricos con leucemia linfoblástica aguda
por: Artigas A,Carmen Gloria, et al.
Publicado: (2006) -
Perfeccionando algoritmos heurísticos para el problema NP-C E-TSP
por: Cockbaine Ojeda,Juan, et al.
Publicado: (2013)