Pretesting mathematical concepts with the mobile phone: Implications for curriculum design
One of the neglected elements when teaching at a distance is establishing what learners already know at the beginning of the course or module. Unlike the face-to-face environment, in distance learning there is no opportunity for administering diagnostic activities just before the onset of instructi...
Guardado en:
Autor principal: | Rita Ndagire Kizito |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2012
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/0bbde031fe2e4b0fb87f43e27811e01a |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
TEMPERATURA VOZ DE MARIANO PEYROU: EMERGENCIAS DESDE LA PHONÉ.
por: Mistrorigo,Alessandro
Publicado: (2019) -
Didáctica: del currículum a las estrategias de aprendizaje
por: Mallart Navarra, Joan
Publicado: (2000) -
Estrategias didácticas para el desarrollo de procedimientos
por: Rajadell Puiggròs, Núria
Publicado: (2000) -
Estrategia de formación en cálculo infinitesimal para las carreras de ingeniería /
por: Ríos Obregón, Jorge Manuel
Publicado: (2015) -
Using mobile phones to improve educational outcomes: An analysis of evidence from Asia
por: John-Harmen Valk, et al.
Publicado: (2010)