Predictors of Viewing YouTube Videos on Incheon Chinatown Tourism in South Korea: Engagement and Network Structure Factors
YouTube has become an increasingly popular source of tourism information. The purpose of this study is to explore the network structures of YouTube videos about Incheon’s Chinatown in South Korea and investigate the potential factors that can predict the viewing of these videos. The analysis of 104...
Guardado en:
Autores principales: | Woohyun Yoo, Taemin Kim, Soobum Lee |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
MDPI AG
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/0c021deacf1047fda152ab84e23f75b1 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Análisis de vídeos sobre cáncer de mama en YouTube
por: Míguez-González,María Isabel, et al.
Publicado: (2019) -
¿Programando la creación? Una exploración al campo socio-técnico de YouTube en Chile
por: Valderrama,Matías, et al.
Publicado: (2018) -
Direct ophthalmoscopy on YouTube: analysis of instructional YouTube videos’ content and approach to visualization
por: Borgersen NJ, et al.
Publicado: (2016) -
YouTube Doctors Confronting COVID-19: Scientific–Medical Dissemination on YouTube during the Outbreak of the Coronavirus Crisis
por: Álex Buitrago, et al.
Publicado: (2021) -
YouTube y emprendimiento en América de habla hispana
por: Cuberos,María-Antonia, et al.
Publicado: (2021)