The equity aspect within the framework of the assessment of the quality of Higher Education: Developing indicators to identify students with a higher risk of failure at university with a view to improving equality of chances of success
<p>Desde 2004, la calidad de la Educación Superior en la Bélgica francófona es evaluada por la Agency for Quality Assurance in Higher Education (AEQES). Con este fin, los programas académicos propuestos por las facultades deben ser autoevaluados sobr...
Guardado en:
Autores principales: | Stéphanie Malaise, Nathanaël Friant, Marc Demeuse |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ES |
Publicado: |
Universitat Politècnica de València
2014
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/0dd4ab920fd244c5bd3591eca489b8bd |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Equity Gaps in Education: Nine Points toward More Transparency
por: Albert Ziegler, et al.
Publicado: (2021) -
BRAND EQUITY FROM VIEW OF NÖROMARKETING
por: Nurcan YÜCEL, et al.
Publicado: (2019) -
Using customer-based brand equity model in the higher education context: simulating the current university’s brand
por: Yulia Stukalina, et al.
Publicado: (2021) -
The Influence of Covid-19 on Students’ Learning: Access and Participation in Higher Education in Southern Africa
por: Ramashego Mphahlele, et al.
Publicado: (2021) -
A GESTÃO DO BRAND EQUITY NO MARKETING EDUCACIONAL
por: Suzana Kazue Kagawa, et al.
Publicado: (2016)