Management of the virtual teaching learning proccess in universities during COVID-19 pandemic
Introduction: teaching and learning process is in a constant concern by teachers and students. This aspect is still a need to be approach with from different theoretical-methodological positions, especially in view of what happened in the world due to COVID-19 pandemic, a crisis that also had a dire...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Zulema de la Caridad Matos-Columbié, Ceila Matos-Columbié, Susana Angélica Pastrana-Corral, Alexis Socias-Iglesias, Beatriz Selene Árcega-López |
---|---|
Format: | article |
Langue: | ES |
Publié: |
Centro Editorial Ciencias Médicas: CPICM Guantánamo
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/0e1d0e269f8549e8970958f59ea5e3f6 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Análisis del uso de las aulas virtuales en la Universidad de Cundinamarca, Colombia
par: Martínez,Geovanny A., et autres
Publié: (2020) -
Implementación de un aula virtual bajo la modalidad mixta: The case of Agricultural Chemistry at the Universidad Nacional de Salta
par: Lamas,María L, et autres
Publié: (2010) -
DESCRIPCIÓN DE LA PRACTICA DOCENTE A TRAVÉS DE LA INTERACTIVIDAD PROFESOR-ALUMNOS
par: Goldrine Godoy,Tatiana, et autres
Publié: (2007) -
Laboratorio Virtual para la Unidad Tierra y Universo como Parte de la Formación Universitaria de Docentes de Ciencias
par: Faúndez,Claudio A, et autres
Publié: (2014) -
Estrategias Pedagógicas Aplicadas a la Educación con Mediación Virtual para la Generación del Conocimiento Global
par: Martínez,Olga, et autres
Publié: (2018)