Challenging Paradigms Through Ecological Neuroscience: Lessons From Visual Models
Guardado en:
Autores principales: | Giuliana Bucci-Mansilla, Sergio Vicencio-Jimenez, Miguel Concha-Miranda, Rocio Loyola-Navarro |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Frontiers Media S.A.
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/0eeb21cc81b543558a7bc91b1656d211 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
What we see is how we are: New paradigms in visual research
por: MALDONADO A,PEDRO
Publicado: (2007) -
Learning to stand with unexpected sensorimotor delays
por: Brandon G Rasman, et al.
Publicado: (2021) -
Words as Visual Objects: Neural and Behavioral Evidence for High-Level Visual Impairments in Dyslexia
por: Heida Maria Sigurdardottir, et al.
Publicado: (2021) -
Visual cognition
Publicado: (1994) - Cognitive neuroscience