Social Support, Self-Regulation, and Psychological Skill Use in E-Athletes
The aims of the present study were twofold. First, to investigate self-reported social support, self-regulation, and psychological skill use in esports athletes (e-athletes) compared to traditional athletes. Second, to determine if self-reported social support, self-regulation, and psychological ski...
Guardado en:
Autores principales: | Michael G. Trotter, Tristan J. Coulter, Paul A. Davis, Dylan R. Poulus, Remco Polman |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Frontiers Media S.A.
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/11b5a0cc19da465880070c5bc2f16226 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Przekład gier wideo: charakterystyka ogólna, uwarunkowania i perspektywy edukacyjne
por: Ewa Drab
Publicado: (2021) -
La psicología de los videojuegos : un modelo de investigación /
por: Tejeiro Salguero, Ricardo
Publicado: (2008) -
Els videojocs /
por: Gil, Adriana
Publicado: (2008) -
Máquinas de pensar : videojuegos, representaciones y simulaciones de poder /
por: Mendizábal, Iván Rodrigo
Publicado: (2004) -
The meaning of the experience of being an online video game player
por: Kelly Arbeau, et al.
Publicado: (2020)