The Influence of Twitter Media Exposure on the Language Attitude of Students at Brawijaya University
The S-O-R theory by Hovland, et.al (1953) states that organisms produce certain behaviors if there are special stimulus conditions, so that one can expect and estimate the compatibility between messages and communicant reactions (Effendy, 2005: 254). Twitter exposure can affect various aspects of th...
Guardado en:
Autores principales: | Uswatun Hasanah, Ika Nurhayani, Nurul Chojimah |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Program Studi Pendidikan Bahasa Inggris Jurusan Tarbiyah Sekolah Tinggi Agama Islam Negeri (STAIN) Palopo
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/12ee2be755904f078f16efc39aadbbac |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Implementasi Twitter Bootstrap dalam Pengembangan Aplikasi Web E-Commerce (Studi Kasus Toko Putra Reban Kendal)
por: Yohana Tri Widayati, et al.
Publicado: (2021) -
Analítica y visualización de datos en Twitter /
Publicado: (2018) -
El Impacto del Rating Televisivo Sobre la Actividad en Twitter: Evidencia para Chile Sobre la Base del Evento Teletón 2012
por: Fábrega,Jorge, et al.
Publicado: (2013) -
Periodismo colombiano en Twitter: Usos de la herramienta en el ejercicio de la profesión
por: Gutiérrez-Coba,Liliana, et al.
Publicado: (2021) -
Eşcinsellik Temelli Nefret Söylemi İçeren İletilerin Twitter’da İncelenmesi
por: Zeynep Benan Dondurucu
Publicado: (2018)