Estime de soi, sentiment d’autoefficacité et intention de décrocher au collégial
For several years, the province of Quebec has been mobilizing to fight school dropouts. Because of the negative repercussions generates both at the individual and societal levels this growing phenomenon remains a major issue. The purpose of this study is to highlight the personal factors underlying...
Guardado en:
Autores principales: | Stéphane Thibodeau, Elisabeth Giguère, Sonia Lefebvre, Eric Frenette |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | FR |
Publicado: |
Association Internationale de Pédagogie Universitaire
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/13aef2123caa49bfa8bb91a45573e5ee |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
CARACTERIZACIÓN DEL SOI USANDO ANFIS CON RESIDUALES HETEROCEDÁSTICOS
por: Zapata,Elizabeth C, et al.
Publicado: (2007) -
A T-Shaped SOI Tunneling Field-Effect Transistor With Novel Operation Modes
por: Chenhe Liu, et al.
Publicado: (2019) -
Arabic Aspect-Based Sentiment Analysis: A Systematic Literature Review
por: Ruba Obiedat, et al.
Publicado: (2021) -
Los centros escolares como comunidades: Revisando la colegialidad
por: Bolívar Botía, Antonio
Publicado: (2000) -
Sentiment analysis method of comment text based on word vector with sentiment information
por: Meiyuan LYU, et al.
Publicado: (2021)