Analisis Metode Montessori dalam Meningkatkan Kemampuan Membaca Permulaan Siswa Kelas Rendah SD/MI
Reading is the highest function that comes from the human brain. Reading as a basic foundation in academic ability. Therefore the introduction of the letter 'reading' as a first step to teach children / students in knowing, understanding, and inferring the meaning of reading. The purpose o...
Guardado en:
Autores principales: | Nura Azkia, Nur Rohman |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ID |
Publicado: |
Institut Agama Islam Negeri (IAIN) Curup
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/155a1bc2e2d940338a497104b11efe93 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Peningkatan Kemampuan Membaca Permulaan Melalui Metode Struktural Analitik Sintetik
por: Yanie Muriani, et al.
Publicado: (2018) -
PENGGUNAAN METODE SAS (STRUKTURAL ANALITIK SINTETIK) DALAM PEMBELAJARAN BAHASA INDONESIA MENULIS PERMULAAN SISWA SEKOLAH DASAR
por: Candra Dewi
Publicado: (2018) -
A CHILD’S FREEDOM IN MONTESSORI EDUCATION APPROACH
por: Melda GÜRAL
Publicado: (2019) -
¿Cómo se construye la convivencia escolar en la educación Montessori? Estudio de caso de una escuela Montessori de Valparaíso, Chile
por: Cuevas Solís,Karen, et al.
Publicado: (2021) -
An Association Between Montessori Education in Childhood and Adult Wellbeing
por: Angeline S. Lillard, et al.
Publicado: (2021)