Ultimate bias. Memorabilia, K-pop and fandom identities
This article puts forward a sustained approach in the perception of the processes of construction of – individual and collective – meanings and identities in relation to the musical (sub)genre K-pop. Thus, contrary to the logic that emphasizes the loss of relevance of the CD, we tried to demonstrate...
Guardado en:
Autores principales: | Paula Guerra, Sofia Sousa |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ES FR IT PT |
Publicado: |
DINÂMIA’CET – IUL, Centre for Socioeconomic and Territorial Studies
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/17b8a08fb7a44b068530700c2e5afbce |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Carles Feixa, Cesar Andrade, El Rey : Diario de un Latin King
por: Paula Guerra
Publicado: (2021) -
‘People Have the Power’ : Songs of Resistance in Late Modernity
por: Paula Guerra, et al.
Publicado: (2021) -
José Machado Pais, Jóvenes y creatividad: Entre futuros sombrios y tempos de conquista
por: Paula Guerra
Publicado: (2021) -
Estética ou algo mais ?
por: Manuel Pereira Soares
Publicado: (2021) -
“There is no love in SP”
por: Thiago Pereira Alberto, et al.
Publicado: (2021)