Realizing Strategic Approach in E-mail Marketing
E-mail marketing in line with context advertising, SMM, SEO-promotion and SERM are tools of digital communication. They provide shaping of stable long-term and regular communication (adjustment, support and retain) with potential and real customers (subscribers) of business, which explains topicalit...
Guardado en:
Autor principal: | A. S. Melekhova |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | RU |
Publicado: |
Plekhanov Russian University of Economics
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/18f496835a814d8fa27d52ed03fd637d |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Selección, instalación y configuración del software de servidor de mensajería electrónica : UF1273 /
por: Carvajal Palomares, Francisco
Publicado: (2011) -
Multi-Recipient E-mail Messages: Privacy Issues and Possible Solutions
por: SHEIKH, S. A., et al.
Publicado: (2021) -
Faculty Members’ Communication Needs with Regards to Technology
por: Afam Uzorka
Publicado: (2021) -
Metacercárias livres de diplostomídeos (Digenea, Diplostomidae) em Loricariichthys anus (Val., 1840) (Siluriformes, Loricariidae) do estado do Rio Grande do Sul, Brasil
por: AMATO,SUZANA B., et al.
Publicado: (2001) -
E-conciliation vie de travail / vie hors travail : intervenir par le théâtre‑forum
por: Vincent Grosjean, et al.
Publicado: (2021)