Connecting the Dots
A chief difficulty administrators may face is supporting students as they strive to meet the challenges of academic writing. This literature review calls for a more robust focus on how writing center administrators can design tutor training for effective orientation, transition, and retention among...
Guardado en:
Autor principal: | Ginger Gilhooly |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
University of Minnesota Libraries Publishing
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/20d6c45717e94cfd8970a38792ddc2e6 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Connections
por: Sara Guzman
Publicado: (2021) -
The Patient and Family Narratives seminars at the University of Saskatchewan connect health professions students with patient experiences
por: Marcel D'Eon, et al.
Publicado: (2020) -
Las novatadas. El maltrato como diversión
por: María Isabel Menéndez Menéndez
Publicado: (2021) -
Políticas curriculares. Experiencias en contextos latinoamericanos
por: Edwin Roger Esteban Rivera, et al.
Publicado: (2021) -
Rendimiento escolar y formación integral
por: Martha Leticia Gaeta González
Publicado: (2021)