Understanding Higher Education – Critically
Guardado en:
Autor principal: | Kathy Luckett |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Academy of Science of South Africa
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/20e2626b02834089a3d99546bf2d882d |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
MOBBING IN HIGHER EDUCATION: PRACTITIONERS, VICTIMS AND AUDIENCES
por: Yar Ali METE
Publicado: (2019) -
The extraordinary life of a pioneering museum curator
por: Mary Cole
Publicado: (2021) -
Exploring the potential of scientometrics for the humanities and social sciences: Towards the future
por: Nelius Boshoff
Publicado: (2021) -
Interdisciplinary perspectives on the traditional ‘big’ questions of philosophy
por: Anton A. van Niekerk
Publicado: (2021) -
A journal’s dilemma
por: Leslie Swartz
Publicado: (2021)