Dramatic Entropy and Self Ambiguity in Samuel Beckett’s Works via the Frame work of Choas Theory. [In Persian]
The issue of self and identity has become a major existential problem for modern man in the postmodern era. Many intellectuals have tried and followed different methods in a relentless search for their true selves in order to present a clear picture of themselves. In the process of clearing up his...
Guardado en:
Autor principal: | Saeid Rahimipour |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | AR EN FA |
Publicado: |
International E-Research Foundation (Bonyan Pouya Pajooh Andisheh Institute)
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/2d56440f2fdd4dc8929507bad17a82b9 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Samuel Beckett: escribir (en) el fin
por: Rojas,Sergio
Publicado: (2018) -
Beckett. Una imagen imperceptible
por: Moyano,Manuel Ignacio
Publicado: (2018) -
THE ROMANESQUE REVERSE IN SAMUEL BECKETT’S ANTI-NOVELS
por: Fuat BOYACIOĞLU
Publicado: (2019) -
LA ESCRITURA DEL DETRITUS EN SAMUEL BECKETT: AL FINAL NO SE HABRÁ DICHO NADA, AÚN
por: Rojas C,Sergio
Publicado: (2017) -
Creative Works of S. Beckett in the Context of “Notes from the Underground” by F. M. Dostoevsky
por: E. A. Markova
Publicado: (2020)