Use of Routinely Collected Registry Data for Undergraduate and Postgraduate Medical Education in Denmark
Guardado en:
Autores principales: | Kasper Bonnesen, Cecilia Hvitfeldt Fuglsang, Søren Korsgaard, Katrine Hjuler Lund, Natascha Gaster, Vera Ehrenstein, Morten Schmidt |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Taylor & Francis Group
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/320af7f7babd4d3b809dac39a76c3c9b |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Optimization of educational services at the postgraduate stage of education
por: O.Ye. Sichkoriz
Publicado: (2016) -
TEACHING QUALITIES AND PRACTICES IN POSTGRADUATED RESIDENCY TRAINING
por: Aashi Mughal, et al.
Publicado: (2019) -
Comparative study of the points of view of undergraduate and postgraduate about the teaching quality of faculty members in Mashhad University of Medical Sciences
por: Ali Akbar Heidari, et al.
Publicado: (2019) -
Investigación en pregrado de las escuelas de medicina de Chile: Motivación y participación de estudiantes de medicina asistentes al Congreso Chileno de Estudiantes de Medicina (COCEM)
por: Sarzosa,Nicolás, et al.
Publicado: (2020) -
Desempeño académico de los estudiantes de medicina: ¿Un resultado predecible?
por: Bastías S,Gabriel, et al.
Publicado: (2000)