"It's a unique role!" Perspectives on tutor attributes and expertise in distance language teaching
This article outlines the background to, and progress on, a project based on work carried out at the Open University UK (OUUK). The aim of the project is to articulate the attributes and expertise required by tutors of languages in distance education. A review of the literature on the roles and comp...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Monica Shelley, Cynthia White, Uwe Baumann, Linda Murphy |
---|---|
Format: | article |
Langue: | EN |
Publié: |
Athabasca University Press
2006
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/362c206de1fb4582b34ad01c508092d5 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Rethinking Distance Tutoring in e-Learning Environments: A Study of the Priority of Roles and Competencies of Open University Tutors in China
par: Shuang Li, et autres
Publié: (2017) -
Sobre los momentos de interrelación entre tutor y profesor en formación en la microuniversidad
par: Ruiz Cordobés, Risel
Publié: (2009) -
La tutoría en la universidad selección, formación y práctica de los tutores : ajustes para la ucm desde el espacio europeo de educación superior /
par: Aguilera García, José Luis
Publié: (2010) -
Mentoring & tutoring
Publié: (1994) -
La acción tutorial en el sistema escolar /
Publié: (2014)