"It's a unique role!" Perspectives on tutor attributes and expertise in distance language teaching
This article outlines the background to, and progress on, a project based on work carried out at the Open University UK (OUUK). The aim of the project is to articulate the attributes and expertise required by tutors of languages in distance education. A review of the literature on the roles and comp...
Guardado en:
Autores principales: | Monica Shelley, Cynthia White, Uwe Baumann, Linda Murphy |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2006
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/362c206de1fb4582b34ad01c508092d5 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Rethinking Distance Tutoring in e-Learning Environments: A Study of the Priority of Roles and Competencies of Open University Tutors in China
por: Shuang Li, et al.
Publicado: (2017) -
Sobre los momentos de interrelación entre tutor y profesor en formación en la microuniversidad
por: Ruiz Cordobés, Risel
Publicado: (2009) -
La tutoría en la universidad selección, formación y práctica de los tutores : ajustes para la ucm desde el espacio europeo de educación superior /
por: Aguilera García, José Luis
Publicado: (2010) -
Mentoring & tutoring
Publicado: (1994) -
La acción tutorial en el sistema escolar /
Publicado: (2014)