What needs to be changed in grammar teaching?
This paper analyses the factors that have been complicated complicating the teaching of grammar in pre-university education for years now. We argue against the idea that language is merely a tool that students have to become familiar with and against the notion that linguistic knowledge is the exclu...
Guardado en:
Autor principal: | Ignacio Bosque |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona. Departamento de Filología Española
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/373c048bb0fc49769e5b2282e78d8a80 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Front matter
Publicado: (2021) -
Aleksander Zajda (17 II 1937 – 24 V 2021) – uczony, dydaktyk, człowiek
por: Bogusław Dunaj
Publicado: (2021) -
Habilitacje i doktoraty z językoznawstwa na Wydziale Polonistyki UJ w roku akademickim 2012/2013
Publicado: (2013) -
Front matter
Publicado: (2021) -
Back matter
Publicado: (2015)