Teacher Perception about Excessive Amounts of Extracurricular Activities that Interfere with Regular Classes
Este artículo aborda el tema de la percepción de algunos docentes con respecto al exceso de actividades extracurriculares y cómo estas podrían interferir con las lecciones regulares de la agenda escolar y, por ende, el rendimiento académico del estudiante. Se realizó una encuesta a treinta educadore...
Guardado en:
Autor principal: | Cinthia Jazmín Vindas Carmona |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ES |
Publicado: |
Universidad de Costa Rica
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doi.org/10.15517/revedu.v44i1.34531 https://doaj.org/article/3a918b35477a48d6a66b4bab1aee219c |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
DIAGNOSTICS OF READINESS OF TEACHERS TO THE EXTRACURRICULAR ACTIVITIES OF ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS IN ECOLOGICAL AND LOCAL HISTORY
por: Maria Viktorovna Sineva
Publicado: (2015) -
A Comparative Study of the Features of Extracurricular Activities in Iran with England, India and Malaysia
por: Mahin Teimoornia, et al.
Publicado: (2021) -
READINESS OF TEACHERS FOR THE ORGANIZATION OF EXTRACURRICULAR ACTIVITIES OF STUDENTS AT HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENT OF ECONOMICS
por: L. V. Vishnevetskaja, et al.
Publicado: (2014) -
Gender Variation in Extracurricular Activity Participation and Perceived Life Chances in Trinidad and Tobago Adolescents
por: Mello,Zena R, et al.
Publicado: (2008) -
The Digital Girls Response to Pandemic: Impacts of in Presence and Online Extracurricular Activities on Girls Future Academic Choices
por: Francesco Faenza, et al.
Publicado: (2021)