Maharah al-Qira'ah Learning Model through Edmodo at Department of Arabic Language Education, Imam Bonjol State Islamic University, Padang
This study aims to determine the validity of Maharatul Qira'ah learning model design by utilizing Edmodo e-learning application, and to describe the learning model and its impact on student participation. The rapid development of ICT is influencing the Arabic learning model at PBA UIN IB Padang...
Guardado en:
Autores principales: | Neli Putri, R. Rahmawati, H. Hanomi |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | AR ID |
Publicado: |
Institut Agama Islam Negeri Curup
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/3f415813dffe44978d1752b7bcdcde63 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Identification of LncRNA Expression in the Estrous Cycle of Qira Black Sheep and Its Combination with miRNA Analysis
por: Xi CHEN, et al.
Publicado: (2021) -
MAQÂSHID AL-SYARI’AH (Wacana Pengantar Studi) Imam Muhardinata
por: Imam Muhardinata
Publicado: (2021) -
Penerapan E-Learning Menggunakan Media Edmodo dalam Pembelajaran Fisika Berbasis Nilai Karakter untuk Meningkatkan Hasil Belajar pada Konsep Usaha dan Energi
por: Nismawati A Haruna, et al.
Publicado: (2021) -
Promoción del aprendizaje autónomo a través de la plataforma Edmodo, la metodología de aula invertida y los estilos de aprendizaje
por: Jacqueline García Botero, et al.
Publicado: (2021) -
Promoción del aprendizaje autónomo a través de la plataforma Edmodo, la metodología de aula invertida y los estilos de aprendizaje
por: Jacqueline García Botero, et al.
Publicado: (2021)