Fidel Aguilar i l’art europeu del seu temps: Elie Nadelman, Celso Lagar, Amedeo Modigliani
L’obra de l’escultor gironí Fidel Aguilar (1894-1917), tot i la seva escassetat i fragilitat, sorprèn per, entre d’altres, la maduresa assolida i les extraordinàries afinitats que el seu treball presenta amb el d’alguns dels millors artistes europeus del seu temps. En aquest article s’exploren preci...
Guardado en:
Autor principal: | Maria Lluïsa Faxedas Brujats |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES FR IT PT |
Publicado: |
Universitat Autonoma de Barcelona. Departament d'Art i Musica
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/433f209f1cbf42ad844d997effa22e63 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Pisada de la uva y lagar tradicional en Chile y Argentina (1550- 1850)
por: Lacoste,Pablo, et al.
Publicado: (2011) -
La infraestructura para la elaboración de caldos: bodegas y lagares en San Juan de la frontera. (S. XVII-XVIII)
por: Rivera Medina,Ana María
Publicado: (2007) -
Veritas in caritate : miscelánea Homenaje a Mons. Fernando Sebastián Aguilar /
Publicado: (2013) -
MINERÍA, DESCAMPESINIZACIÓN Y DESOCUPACIÓN: TRAYECTORIAS DE MOVILIDAD DE CUATRO MINEROS DE EL AGUILAR ( JUJUY, ARGENTINA, DÉCADA DE 1940 a 2010)
por: Parodi,María, et al.
Publicado: (2016) -
Reconstrucción de imaginarios en la Relación Breve de Fray Francisco de Aguilar
por: Marta Puente González
Publicado: (2021)