Projecte Sibil·la 2.0. Una aproximació didàctica al cant de la Sibil·la des d’una perspectiva interdisciplinària, transversal i globalitzadora
Sibil·la 2.0 is an education project aimed at primary and secondary students in the Balearic Islands. The purpose is to make known the Chant of the Sibyl as a representative exemple of the intangible heritage of Mallorca, and by extension of the Balearic Islands. Based on the technological resources...
Guardado en:
Autor principal: | Francesc Vicens Vidal |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES FR IT |
Publicado: |
Edicions UIB
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doi.org/10.22307/2386.7124.2021.01.009 https://doaj.org/article/482df94952ec499db53388b990b1bd2f |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Numerical investigation of effects of incisor angle on production of sibilant /s/
por: HsuehJui Lu, et al.
Publicado: (2021) -
La escritura como hecho liberalizador: <i>Una donna</i> de Sibilla Aleramo como canto a la independencia femenina
por: Flavia Cartoni, et al.
Publicado: (2001) -
Saberes y Prácticas: Revista de Filosofía y Educación
Publicado: (2021) -
The sidewalk is a history book: Reflections on linking historical consciousness to uses of history
por: Kenneth Nordgren
Publicado: (2021) -
Gestión del conocimiento y tecnología en la investigación-docencia interdisciplinaria : el estudio de organizaciones civiles no lucrativas en Latinoamérica /
Publicado: (2016)