Inclusive Education at Islamic and General Universities: An Analysis of Policies, Teaching Strategies, and Curriculum Implementation
Abstract This study recruited participants from UIN Sunan Kalijaga and Universitas Sanata Dharma in Yogyakarta and the University of Sydney, and the University of Western Sydney in Australia and aimed at investigating whether policies are implemented as a bridge to accommodate disabled students for...
Guardado en:
Autores principales: | Zulkipli Lessy, Abd Rachman Assegaf, Sangkot Sirait |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ID |
Publicado: |
Universitas Islam Negeri (UIN)
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/4df56e8693e54f648b354284eecff430 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Curriculum y formación profesional /
Publicado: (2004) -
Curriculum XXI : lo esencial de la educación para un mundo en cambio /
Publicado: (2016) -
INCLUSIVE EDUCATION FOR PERSONS WITH DISABILITIES: THE ISLAMIC PERSPECTIVE
por: Sri Wahyuningsih
Publicado: (2016) -
La teoría del curriculum /
por: Pinar, William F.
Publicado: (2014) -
Journal of curriculum studies
Publicado: (1968)