Circular relationship among ethic, social responsibility and reputation of cooperatives
Progressively, companies implement programs and activities based on business ethics, social responsibility and good governance. It is a justified strategy both in the current pressures from society, as the benefits that the firms obtain in terms of reputation and managing relationships with stakehol...
Guardado en:
Autores principales: | Isabel Olmedo Cifuentes, Inocencia María Martínez León, Narciso Arcas Lario, Joaquín Longinos Marín Rives |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ES |
Publicado: |
AECOOP Escuela de Estudios Cooperativos
2012
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/4e1f864c716f46b58bf49f01f77f3523 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
RELACIÓN CIRCULAR ENTRE ÉTICA, RESPONSABILIDAD SOCIAL Y REPUTACIÓN DE LAS COOPERATIVAS / CIRCULAR RELATIONSHIP AMONG ETHIC, SOCIAL RESPONSIBILITY AND REPUTATION OF COOPERATIVES
por: Isabel OLMEDO CIFUENTES, et al.
Publicado: (2012) -
Transparencia, gobierno corporativo y participación: claves para la implantación de un código de conducto en empresas de economía social
por: Joaquín Longinos Marín Rives, et al.
Publicado: (2012) -
La percepción de la responsabilidad social empresarial por parte del consumidor
por: Fátima León
Publicado: (2008) -
La profesionalización de la función de cumplimiento: lidiando con la tensión y carencia de legitimidad
por: Lina M. Velásquez
Publicado: (2021) -
Social responsibility and transparency in the Web: an analysis applied to Spanish agro-food cooperatives
por: Ricardo Muñoz Pasadas, et al.
Publicado: (2014)