Dialogical Interdetermination in Psychological Phenomenology of Education: an Example of Teachers’ Professional Deformation
Introduction: a distinctive feature of modern psychological knowledge is an extreme degree of disintegration manifested in an infinite array of publications describing local fragments of the studied reality outside the context of integrity. Simultaneously, development of knowledge without its metath...
Guardado en:
Autores principales: | Vladimir A. Yanchuk, Ekaterina I. Sapego |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | RU |
Publicado: |
National Research Mordova State University
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/51410990fb9d476f87bf25fdefc7ce40 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Dialog międzykulturowy w społeczeństwach pluralistycznych
por: Tadeusz Paleczny
Publicado: (2014) -
Arctic Drama to Sámi Theatre – Cultural Clashes Towards Decolonisation: In Shared Dialogic Spaces
por: Arntzen Knut Ove
Publicado: (2021) -
Dialog Cerkwi z państwem w nauce społecznej Patriarchatu Moskiewskiego
por: Daria Janowiec
Publicado: (2013) -
La interpretación interactiva de los textos a través de las tertulias literarias dialógicas
por: Pulido,Cristina, et al.
Publicado: (2010) -
Kajian Tekstur Dramatik Lakon Mintaraga Sajian Wayang Wong Sriwedari
por: Wisnu Samodro
Publicado: (2019)