Teaching Note-Taking to Beginners Using a Digital Pen
Teaching consecutive interpreting comprises the teaching of many different skills, inter alia note-taking. Translation scholars such as Gile [1983], Matyssek [1989], Andres [2002] and Gillies [2005] have drafted a plethora of manuals, books and articles that suggest different rules, structures, de...
Guardado en:
Autor principal: | Eleonora Romano |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN FR PL |
Publicado: |
Ksiegarnia Akademicka Publishing
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/52a5f265310444529e946521f654b8ba |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Teaching Norms in Interpreting
por: Katarzyna Kruk‑Junger
Publicado: (2021) -
Przedmowa
por: Adriana Jastrzębska, et al.
Publicado: (2021) -
Front matter
Publicado: (2021) -
Front matter
Publicado: (2021) -
O pasjonatach mediacji
por: Marzena Chrobak
Publicado: (2019)