THE RELATİONS AMONG OBP, FIELD POINTS AND STATES OF EXAM SUCCESS IN A SPECIAL APTİTUDE EXAM OF MUSİC TEACHİNG PROGRAMME
The selection of students for Music Education Program is done with a special aptitude test. Although rarely seen in different kinds of applications, often these examinations consist of two dimensions : Musical Perception and Musical Performance (Musical Playing and Singing). In these exams, as well...
Guardado en:
Autores principales: | Turan SAĞER, ONUR ZAHAL, ENGİN GÜRPINAR, Uğur ÖZHAN |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DE EN FR TR |
Publicado: |
Fırat University
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/53867d2ffaaa44c0822d0008f7a58824 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
RELATION BETWEEN COGNITIVE FLEXIBILITY WITH EXAMINATION ACHIEVEMENT WHO ENTER THE SPECIAL ABILITY EXAM
por: Turan SAĞER, et al.
Publicado: (2019) -
AN EVALUATION ON EXAMS APPLIED IN TURKISH COURSE
por: Süleyman ÜNLÜ, et al.
Publicado: (2019) -
Aptitudes musicales y atención en niños entre diez y doce años
por: Martín López, Eva
Publicado: (2006) -
Modelo para el análisis de una aptitud cognitiva para el aprendizaje
por: Clara Cecilia Uribe Hernández
Publicado: (2009) -
Determinación de distritos de aptitud acuícola mediante la aplicación de sistemas de información geográfica
por: Silva G.,Claudio, et al.
Publicado: (1999)