Escolarización obligatoria y adolescencia
L’autor analitza el binomi adolescència i ESO com quelcom inseparable que s’interrelaciona i que pot crear situacions conflictives. A partir del canvi del paper educatiu de l’escola, de transmissora de cultura a agent socialitzador i estimulador dels processos de transició a la vida adulta, neix la...
Guardado en:
Autor principal: | Jaume Funes |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona
1998
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/567aac04060f49dd8a3a58a174de26b5 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La mejora de la calidad de la formación obligatoria: el absentismo como síntoma
por: Joan Rué
Publicado: (2008) -
L’educació inclusiva de l’alumnat amb necessitats especials en l’Educació Secundària Obligatòria de la Regió de Múrcia
por: Ascensión Palomares Ruiz, et al.
Publicado: (2012) -
Una estrategia de atención a la diversidad: el aula flexible
por: Bernat del Rincón Igea, et al.
Publicado: (1998) -
Identificación de las competencias básicas en la enseñanza obligatoria
por: Jaume Sarramona, et al.
Publicado: (2000) -
Adolescencia, crecimiento emocional, proceso familiar y expresiones humorísticas
por: Anna Maria Fernández Poncela
Publicado: (2014)