Where We Fall Down: Tensions in Teaching Social Medicine and Global Health
Background: As global health interest has risen, so too has the relevance of education on the social determinants of health and health equity. Social medicine offers a particularly salient framework for educating on the social determinants of health, health disparities, and health equity. SocMed and...
Guardado en:
Autores principales: | Amy Finnegan, Michelle Morse, Marisa Nadas, Michael Westerhaus |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Ubiquity Press
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/5a06bbb65ace42db8aff0a87857e1408 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
A Needs and Resource Assessment of Continuing Medical Education in Haiti
por: Marisa Nádas, et al.
Publicado: (2015) -
Reconstruir Haití : entre la esperanza y el tridente imperial /
por: Seitenfus, Ricardo A. S.
Publicado: (2014) -
Constitución Imperial de Haití /
Publicado: (2019) -
Libertad o muerte! : historia de la Revolución Haitiana /
por: Martínez Peria, Juan Francisco
Publicado: (2012) -
Noticias de educación del Banco Interamericano de Desarrollo
por: Contance, Paul
Publicado: (2005)