Improving Comprehension: Intelligent Tutoring System Explaining the Domain Rules When Students Break Them
Intelligent tutoring systems have become increasingly common in assisting students but are often aimed at isolated subject-domain tasks without creating a scaffolding system from lower- to higher-level cognitive skills, with low-level skills often neglected. We designed and developed an intelligent...
Guardado en:
Autores principales: | Oleg Sychev, Nikita Penskoy, Anton Anikin, Mikhail Denisov, Artem Prokudin |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
MDPI AG
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/5b109f68bfe34ce99f6f8813b13fb916 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Rethinking Distance Tutoring in e-Learning Environments: A Study of the Priority of Roles and Competencies of Open University Tutors in China
por: Shuang Li, et al.
Publicado: (2017) -
Sobre los momentos de interrelación entre tutor y profesor en formación en la microuniversidad
por: Ruiz Cordobés, Risel
Publicado: (2009) -
La tutoría en la universidad selección, formación y práctica de los tutores : ajustes para la ucm desde el espacio europeo de educación superior /
por: Aguilera García, José Luis
Publicado: (2010) -
Mentoring & tutoring
Publicado: (1994) -
La acción tutorial en el sistema escolar /
Publicado: (2014)