Shaping Social Literacy at Distance Lessons by Using Multimedia Technologies
The article studies innovation methods of distance interaction in education. The necessity to pass over to distance learning was caused by global pandemic. On March 11, 2020 the WHO called the outbreak of COVID-19 a pandemic, which drastically changed traditional mode of life, business and education...
Guardado en:
Autores principales: | T. I. Zakharova, D. V. Vilkova |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | RU |
Publicado: |
Plekhanov Russian University of Economics
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/5e8726b8824c484d8c2d5b27cf9978fe |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Determinación de pensamiento creativo en estudiantes de medicina de una universidad chilena
por: Castro A.,Henry, et al.
Publicado: (2019) -
HIGHER ORDER THINKING SKILLS AND UNSUITABILITY OF ADOPTING ‘SCHOOL DIRECT’ TEACHER TRAINING PROGRAMME OF ENGLAND TO TURKEY
por: Özcan ARSLANOĞLU
Publicado: (2019) -
Luz de escuela : inteligencias múltiples y creatividad en el aula /
Publicado: (2010) -
Creatividad individual y grupal en la educación
por: Sanz de Acedo Lizarraga, María Luisa, et al.
Publicado: (2007) -
Jóvenes y creatividad : entre futuros sombríos y tiempos de conquista /
por: Machado Pais, José
Publicado: (2020)