Net Neutrality and its Implications to Online Learning
In this article, we studied net neutrality as a complex sociocultural phenomenon that can affect the works of distance education scholars and online learners. We decided to take part in this research because many distance education scholars and learners take net neutrality for granted. We engaged in...
Guardado en:
Autores principales: | Lisa C. Yamagata-Lynch, Deepa R Despande, Jaewoo Do, Erin Garty, Jason M Mastrogiovanni, Stephanie J Teague |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/5ed086e4e5a9497fba55515dbb9805d5 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Student access to and skills in using technology in an open and distance learning context
por: Hanlie Liebenberg, et al.
Publicado: (2012) -
Brecha digital en la difusión de las tecnología de Internet para el acceso a la Sociedad Red /
por: Ugas, Luis
Publicado: (2005) -
Alfabetización mediática para la E-inclusión de personas mayores /
por: Abad Alcalá, Leopoldo
Publicado: (2017) -
Impact of ICTs on Open and Distance Learning in a Developing Country Setting: The Philippine experience
por: Melinda dela Pena Bandalaria
Publicado: (2007) -
Revolución digital en salud: ¿están los pacientes con accidente cerebrovascular preparados?
por: Sáez Gallardo,Paulina, et al.
Publicado: (2020)