Interview: Teacher Cognition and Language Teacher Education: beliefs and practice. A conversation with Simon Borg
Simon Borg es profesor en la School of Education de la Universitat de Leeds en el Reino Unido donde enseña en los módulos de Formación del Profesorado y la Enseñanza de la Gramática. Forma parte de los consejos editoriales de revistas como Language Teacher Research y The Asian EFL Journal. Sus áreas...
Guardado en:
Autor principal: | Marilisa Birello |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES FR |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2012
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/6630149664d74558a2ed6485791148fa |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Conversation Analysis for Second Language Acquisition and beyond: An interview with Numa P. Markee
por: Natalia Evnitskaya
Publicado: (2012) -
Teachers' beliefs and practices towards communicative language teaching in the expanding circle
por: Ashoori Tootkaboni,Arezoo
Publicado: (2019) -
Mentoring teachers: An interview with Angi Malderez
por: Loreto Aliaga Salas
Publicado: (2018) -
Educating Foreign Language Primary School Teachers: A Review of Models of Teacher Education and New Proposal
por: Jesús Alirio Bastidas Arteaga
Publicado: (2011) -
Mobile Teacher Professional Development (MTPD): Delving into English Teachers’ Beliefs in Indonesia
por: Jepri Ali Saiful
Publicado: (2020)