Kurikulum dan Tuntutan Kompetensi Abad 21
The purpose of this study is to determine the role of the curriculum in facing the demands of 21st century competence. The topic of discussion is the identification of 21st century competencies of relevant learning styles in the 21st century, as well as innovations that can be applied to support su...
Guardado en:
Autor principal: | Khairul Umam |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ID |
Publicado: |
Lembaga Sosial Rumah Indoensia
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/6ad2b11435c84a0b95b72f8b67ee963e |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Asesmen Multi Representasi Berbasis Keterampilan Abad Ke-21 pada Materi Gerak Lurus
por: Ellianawati Ellianawati, et al.
Publicado: (2020) -
La escuela y sus retos : experiencias de intervención en educación básica /
Publicado: (2016) -
Pengembangan Orientasi Keterampilan Abad 21 pada Pembelajaran Fisika melalui Pembelajaran PjBL-STEAM Berbantuan Spectra-Plus
por: Sri Lestari
Publicado: (2021) -
Analisis Kurikulum PAUD di Kabupaten Rejang Lebong dan Relevansinya Terhadap Kurikulum Prodi PIAUD IAIN Curup
por: Siti Zulaiha, et al.
Publicado: (2019) -
21st century music
Publicado: (2000)