SEGMENTATION OF CROSS-CHANNELS IN THE CONDITIONS OF DEVELOPMENT OF THE INFORMATION SYSTEM OF THE CREDIT AND FINANCIAL SECTOR
The development of a new cross-channel information system of the credit and financial sector requires the introduction of new technologies and tools, which ultimately necessitates the use of segmentation methods. Cross-channel segmentation is considered to be the most sensitive part of the developme...
Guardado en:
Autores principales: | S. Galazova, L. Magomaeva |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | RU |
Publicado: |
Publishing House of the State University of Management
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/6b083f441da744bfa15e48cb3298d0a9 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Planning implementation of method of observation in social sciences
por: Vladimir Ilić
Publicado: (2016) -
GourmetNet: Food Segmentation Using Multi-Scale Waterfall Features with Spatial and Channel Attention
por: Udit Sharma, et al.
Publicado: (2021) -
¿Cuándo puedo comparar un mismo test realizado en diferentes laboratorios? Conceptos de trazabilidad y armonización en el laboratorio clínico
por: Guzmán D,Ana María, et al.
Publicado: (2009) -
El VOT: una opción atractiva en la administración del tratamiento de la tuberculosis
por: Peña M.,Carlos, et al.
Publicado: (2020) -
A Driver and Control Method for Primary Stator Discontinuous Segmented-PMLSM
por: Mingyi Wang, et al.
Publicado: (2021)