Immigrant Students and the Swedish National Test in History
In Sweden, immigrant students with a non-European background perform worse in school than students from the majority group. Research has so far focused on language problems, and political investments have been concentrated around developing immigrant student’s language because it is hard to manage s...
Guardado en:
Autor principal: | Fredrik Alvén |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Frontiers Media S.A.
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/6b622c2feae044bda6116f09b6a8ea10 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Boyeristic Tendencies: A Look into the Life History of the Student Affairs Scholar-Practitioner
por: Ginny Boss, et al.
Publicado: (2021) -
Huellas teóricas en la práctica pedagógica : el dinamismo lingüístico en el aula intercultural /
Publicado: (2013) -
Montenegro in the PISA Study
por: Saša Milić
Publicado: (2011) -
Modelo didáctico del proceso de enseñanza-aprendizaje de los contenidos socionaturales en el multigrado complejo /
por: Gamboa Blet, Yrenes
Publicado: (2015) -
CAMINHOS FORMACIONAIS NA ENGENHARIA DE PRODUÇÃO: A FORMAÇÃO DOCENTE E OS RESULTADOS DO ENADE 2011
por: José André Villas Boas Mello, et al.
Publicado: (2015)