«New media» and the development of journalism in the digital era
The author gives an overview of the works of some foreign scholars, considering the characteristics of the «new media», the main trends of their development. Special attention is given to the phenomenological description of the process of transformation of journalism, the emergence of its new forms...
Guardado en:
Autor principal: | A. S. Chernavskii |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN RU |
Publicado: |
Ассоциация независимых экспертов «Центр изучения кризисного общества» (in English: Association for independent experts “Center for Crisis Society Studies”)
2015
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/6d00631550e84d338814cddb5e67675b |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
A UTILIZAÇÃO DE SOFTWARE SOCIAL EM ORGANIZAÇÕES: O CASO DOS WIKIS
por: José Lindoval Aragão Matos
Publicado: (2009) -
BUSINESS REPUTATION AND SOCIAL MEDIA: THE DEVELOPMENT OF A MARKETING STRATEGY BASED ON THREATS TO THE ENTERPRISE
por: D. Golovanova
Publicado: (2017) -
La experiencia Kelluwen: Tres años de desarrollo y puesta en práctica de una propuesta de innovación didáctica con uso de TIC
por: Scheihing,Eliana, et al.
Publicado: (2013) -
Online Political Communication Research Methods
por: Brunnerová Olga, et al.
Publicado: (2020) -
La literatura juvenil publicada en Portugal: de las grandes tiradas comerciales a la interacción en la Web 2.0
por: Azevedo,Fernando José Fraga de, et al.
Publicado: (2016)