Paired Multiple-Choice Questions Reveal Students’ Incomplete Statistical Thinking about Variation during Data Analysis
ABSTRACT Biologists consider variability during biological investigations. A robust quantitative understanding of variability is particularly important during data analysis, where statistics are used to quantify variation and draw conclusions about phenomena while accounting for variation. Many stud...
Guardado en:
Autores principales: | Jenna Hicks, Jessica Dewey, Michael Abebe, Yaniv Brandvain, Anita Schuchardt |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
American Society for Microbiology
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/6f46b58ffdad4692a6eff55db8683ae2 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Comparative study of the points of view of undergraduate and postgraduate about the teaching quality of faculty members in Mashhad University of Medical Sciences
por: Ali Akbar Heidari, et al.
Publicado: (2019) -
Hacia un nuevo instrumento de evaluación en la carrera de Medicina.: Uso del método OSCE
por: Bustamante Z,Marco, et al.
Publicado: (2000) -
Evaluación del ambiente educacional pre-clínico en seis Escuelas de Medicina en Chile
por: HERRERA,CRISTIAN, et al.
Publicado: (2010) -
Desarrollo y validación de un instrumento en Español para evaluar el desempeño de docentes clínicos a través de las percepciones de sus estudiantes
por: BITRAN,MARCELA, et al.
Publicado: (2010) -
Reforma curricular de la carrera de Medicina de la Pontificia Universidad Católica de Chile
por: Cisternas,Marcela, et al.
Publicado: (2016)