Paired Multiple-Choice Questions Reveal Students’ Incomplete Statistical Thinking about Variation during Data Analysis
ABSTRACT Biologists consider variability during biological investigations. A robust quantitative understanding of variability is particularly important during data analysis, where statistics are used to quantify variation and draw conclusions about phenomena while accounting for variation. Many stud...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Jenna Hicks, Jessica Dewey, Michael Abebe, Yaniv Brandvain, Anita Schuchardt |
---|---|
Format: | article |
Langue: | EN |
Publié: |
American Society for Microbiology
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/6f46b58ffdad4692a6eff55db8683ae2 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Comparative study of the points of view of undergraduate and postgraduate about the teaching quality of faculty members in Mashhad University of Medical Sciences
par: Ali Akbar Heidari, et autres
Publié: (2019) -
Hacia un nuevo instrumento de evaluación en la carrera de Medicina.: Uso del método OSCE
par: Bustamante Z,Marco, et autres
Publié: (2000) -
Evaluación del ambiente educacional pre-clínico en seis Escuelas de Medicina en Chile
par: HERRERA,CRISTIAN, et autres
Publié: (2010) -
Desarrollo y validación de un instrumento en Español para evaluar el desempeño de docentes clínicos a través de las percepciones de sus estudiantes
par: BITRAN,MARCELA, et autres
Publié: (2010) -
Reforma curricular de la carrera de Medicina de la Pontificia Universidad Católica de Chile
par: Cisternas,Marcela, et autres
Publié: (2016)