CONTENT ANALYSIS OF STUDENT BOOK “WHEN ENGLISH RINGS A BELL” FOR GRADE VIII JUNIOR HIGH SCHOOL
The purpose of this study is to analyze the relationship between inner material student book “ When English Rings a Bell “ for grade VIII SMP with Core Competenicies and Basic Cognitive Field 2013 Curriculu and the realm of psychomotor learning. This research uses descriptive qualitative content ana...
Guardado en:
Autores principales: | Theresia Marini Simanjuntak, Popy Sinaga, Kristiani Dewi Zai, Lola Chandra Evanty Panggabean, Erikson Saragih |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Program Studi Pendidikan Bahasa Inggris Jurusan Tarbiyah Sekolah Tinggi Agama Islam Negeri (STAIN) Palopo
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/6fedc17d6ea14509a05aee2742f78371 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
CONTENT ANALYSIS OF STUDENT BOOK“WHEN ENGLISH RINGS A BELL” FOR GRADE VIII JUNIOR HIGH SCHOOL
por: Theresia Marini Simanjuntak
Publicado: (2021) -
An Analysis of Affixes in Recount Text of English Text Book Use in Eight Grade of Junior High School
por: Evawati Nainggola, et al.
Publicado: (2021) -
Chávez : el hombre que desafió a la historia /
por: Guerrero, Modesto Emilio
Publicado: (2013) -
El proyecto Chávez (1999-2007) : participación, isocracia e integración regional /
por: Aranda Bustamante, Gilberto Cristián
Publicado: (2013) -
Bolívar según Chávez : ensayo de una tendencia /
por: Aranda Bustamante, Gilberto
Publicado: (2013)