Employing ICTs in Kindergartens in Remote Areas of Jordan: Teachers’ Perspectives on Uses, Importance and Challenges
With Coronavirus disease (COVID-19) impacting the way we learn; information and communication technologies (ICTs) play an ever-increasing role in young children’s learning making it crucial to understand the importance and challenges of using ICTs in kindergartens from teachers’...
Guardado en:
Autores principales: | Hesham Alomyan*, Ali Alelaimat |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
RU Publications
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/77847d2057b14a3eb2ae4a4a539cbf0b |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Técnico especialista en jardín de infancia : manual /
Publicado: (2010) -
Técnico especialista en jardín de infancia : cuaderno del alumno /
por: Ruiz Mateos, María del Rosario
Publicado: (2010) -
Evaluation of the "Kindergarten from Home" programme during the COVID-19 pandemic
por: Pajević Aleksandra, et al.
Publicado: (2021) -
EDUCATIONAL SPACE REQUIREMENT IN INTERIOR DESIGN OF KINDERGARTENS AND MONTESSORI KINDERGARTENS
por: Hülya YAVUZ ÖDEN
Publicado: (2021) -
Las prácticas en el programa de licenciatura en pedagogía Infantil : una experiencia formativa /
Publicado: (2015)