TURKISH STUDENTS’ MATHEMATICS PERFORMANCE IN PISA 2012 IN SCOPE OF SOME VARIABLES
PISA results have a key role to offer an opportunity to analyse the level of the national success in a variety of ways such as identifying strengths and weaknesses in our educational sysytem. In this context, this paper analyses the Turkish student performance in maths proficiency PISA 2012 comparin...
Guardado en:
Autores principales: | Esra TEKEL, Ayhan AYDIN, Şengül UYSAL, Fatma USLU |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DE EN FR TR |
Publicado: |
Fırat University
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/7a5ea22343e44d368911c175fa757531 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
AN ANALYZE OF THE CORRESPONDENCE LEVELS BETWEEN TURKISH READING PROFICIENCY OBJECTIVES AND THE PISA SCALE
por: Zekerya BATUR, et al.
Publicado: (2019) -
A Case Study of Albania’s Participation in PISA 2009
por: Alfons Harizaj
Publicado: (2011) -
Análisis de la competencia científica de alumnado de secundaria: respuestas y justificaciones a ítems de PISA
por: Beatriz Crujeiras Pérez, et al.
Publicado: (2015) -
Los ítems PISA como herramienta para el docente en la identificación de los conocimientos y habilidades científicas
por: Javier Muñoz, et al.
Publicado: (2017) -
PISA in Finland: An Education Miracle or an Obstacle to Change?
por: Pasi Sahlberg
Publicado: (2011)