USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES FOR THE PREVENTION OF PROFESSIONAL BURNOUT OF TEACHERS
Professional burnout of the high school tutors and its negative impact on the educational process and the state of health of teachers, have been revealed in the article, signs, indicating the systemic nature of the problem, have been described. Strategies of overcoming such professional burnout have...
Enregistré dans:
Auteur principal: | A. E. Makarenko |
---|---|
Format: | article |
Langue: | RU |
Publié: |
Publishing House of the State University of Management
2020
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/7ba6306164ea48d68ef190daee8daf3a |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
La acción tutorial en el sistema escolar /
Publié: (2014) -
La tutoría en la universidad selección, formación y práctica de los tutores : ajustes para la ucm desde el espacio europeo de educación superior /
par: Aguilera García, José Luis
Publié: (2010) -
Manual de tutorías /
par: Mañú Noain, José Manuel
Publié: (2012) -
Tutoría y orientación educativa : nuevas competencias /
par: Monge Crespo, María Concepción
Publié: (2010) -
La orientación y la tutoría escolar con familias : teoría y práctica /
Publié: (2015)