COMPARING THE PRIMARY SCHOOL SOCIAL STUDIES FOURTH AND FIFTH GRADES UNIT ACQUISITIONS AND PREPARATORY QUESTIONS AND ASSESSMENT QUESTIONS IN TERMS OF COGNITIVE, AFFECTIVE AND PSYCHOMOTOR AIMS
The purpose of this study, to determine coincide with whether primary school fourth and fifth grade social studies unit acquisition and textbooks’ preparatory and assessment questions in terms of cognitive, affective and psychomotor aims. In this study, fourth and fifth grade social studies textbook...
Guardado en:
Autores principales: | Halil TOKCAN, Cem KAYHAN |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DE EN FR TR |
Publicado: |
Fırat University
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/86d4558502bd4203adc22ccf23f85183 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Aimé Césaire y Tropiques: comienzos literarios en el Caribe francés
por: Bonfiglio,Florencia
Publicado: (2012) -
APUNTES PARA UNA CORPO-POLÍTICA DESDE LAS ESCRITURAS AIMÉ CÉSAIRE Y FRANTZ FANON
por: Aguirre Aguirre,Carlos
Publicado: (2019) -
Educarse en la era digital : la escuela educativa /
por: Pérez Gómez, Ángel I.
Publicado: (2012) -
On Open Questions in Holocaust Education
por: Danilo D. Kovač
Publicado: (2021) -
Modelo pedagógico para la concepción del trabajo independiente integrado en la asignatura de biología
por: Guerra Jiménez, Nancy
Publicado: (2008)